Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Vi behöver alla inspiration.

Av Johannes Lindgren - 16 april 2013 23:23

Att vara oinspirerad är något jag inte vill vara. Att få känna inspiration måste vara här och nu. Inspirationen måste vara färsk i min känsla. Min känsla av att vara inspirerad är över mig när jag skapar den. Men ibland kommer oinspirationen smygande, då gräver jag ner mig för en stund som känns som en evighet. Men evigheten övergår sedan i något som inte finns och då försvinner oinspirationen ner i evigheten som inte finns och utplånar sig själv. Inspirationen till ett liv utan det jag inte behöver kommer tillbaka och ger mig något som jag längtat efter så länge...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johannes Lindgren - 19 juni 2014 14:33

Mycket av det man tänker stannar kvar mellan ens båda öron, i alla fall hos mig. På ett sätt är den inre monologen bra att ha men om den blir för tjatig så känner jag att det är något som jag kanske måste ändra på för att jag inte ska tycka att min i...

Av Johannes Lindgren - 7 maj 2014 23:16

Tre känslor! Tre känslor som rör sig inom mitt känslospektra just nu är: Lycka, Lust och trötthet. Detta känns som tre bra känslor att avsluta dagen med och att även ta med sig in i morgondagen. Dock kan jag lämna tröttheten i nattens ljus så att n...

Av Johannes Lindgren - 16 februari 2014 08:30

Kan man påverka livet i den riktningen man vill att det ska gå? Kan drömmar slå in? Det två frågorna tror jag kan ha samma svar. Jag tror att man kan påverka sitt liv och inriktning på det, jag tror på att drömmar kan slå in, bara man verkligen tror ...

Av Johannes Lindgren - 14 februari 2014 09:21

Ibland är livet mer nära än annars. För mig innebär det att det antingen är intressant och möjligheterna är större än vanliga dagar. Ibland kan det innebära att det är en jobbig tid i livet där man på något plan i livet inte kommer vidare, man får in...

Av Johannes Lindgren - 31 december 2013 16:28

Jag funderade på om jag skulle skriva en sammanfattning om året som gått. Jag funderade då på om jag verkligen kände att jag behövde göra det. Jag känner att man slösar så mycket tid och energi på att tänka på vad man kunde ha gjort och vad man önska...

Presentation


En sida om mitt liv och vad jag stöter på under färden. Johannes Lindgren heter jag och är 38 år gammal. Har en underbar fru och ett hjärta som ägs av min dotter på 4 år. Är utbildad Behandlingspedagog.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards